Uprzejmie informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start", od dnia 1 lipca 2021 r. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniszkowie przestaje być realizatorem programu i nie będzie przyjmował wniosków o ustalenie prawa do świadczenia dobry start (tzw. 300+) z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022.
Postępowania w sprawie świadczenia dobry start będzie prowadził Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosku o świadczenie 300+ do ZUS będzie możliwe wyłącznie w formie elektronicznej - za pośrednictwem:
bankowości internetowej, udostępniającej taką możliwość;
portalu Emp@tia;
portalu PUE ZUS.
Szczegółowe informacje dotyczące składnia wniosków oraz warunków realizacji programu "Dobry start" dostępne są na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) oraz Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (www.gov.pl/web/rodzina).