Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Mniszków za 2020 roku
Na najbliższej Sesji Rady Gminy Mniszków dnia 28 maja 2021 roku Wójt Gminy Mniszków przedstawi raport o stanie gminy.
Rada Gminy Mniszków rozpatrzy raport podczas czerwcowej sesji, na której podjęta zostanie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Wójtowi. Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Mniszków. Dokładny termin sesji, na której rozpatrywany będzie raport zostanie podany w późniejszym terminie.
Zgodnie z art. 28aa ust. 7 i ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Mniszków pisemne zgłoszenie poparte co najmniej 20 podpisami osób. Zgłoszenie musi zostać złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Dzień ten przypada na 27 maja 2021 roku.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Mniszków do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy, będą przyjmowane do dnia 27 maja 2021 roku w sekretariacie Urzędu Gminy w Mniszkowie, w godzinach pracy urzędu.
Raport o stanie gminy za 2020 r. >> pobierz